Towerborne
Towerborne is een enerverende zijwaarts scrollende actie-RPG-vechtgame. Herrijs als een Ace, een onsterfelijke strijder die opnieuw de Belfry moet beschermen tegen de duisternis buiten diens muren. Reis door een aftakelende wereld, ontdek het mysterie achter de gevallen Stad der Cijfers en drijf de corruptie terug die de mensheid dreigt te overspoelen. Beheers de chaos Beleef klassieke vechtgameplay met combo's in combinatie met een moderne RPG. Pas je Ace aan met krachtige uitrusting, experimenteer met verschillende vechtstijlen en verbeter je vaardigheden tijdens ongenadige gevechten. Elk gevecht maakt je sterker, elke overwinning opent nieuwe strategieën en ieder wapen vormt je reis. Vecht op jouw manier Towerborne laat je zelf je speelstijl bepalen, of je nu snel in een spel wilt springen of diep in alle systemen wilt duiken. De vliegensvlugge gevechten belonen timing en creativiteit en laten ieder gevecht vernieuwend en uitdagend voelen, terwijl je steeds sterker wordt. Samen sterker worden Sla de handen ineen met maximaal drie andere Aces* of ga alleen op pad, met Umbra aan je zijde om je te venmtureondersteunen met unieke vaardigheden. Teamwerk vergroot de chaos en de spanning, waarbij synergie en strategie het verschil maken tussen winnen of verliezen. Kom samen en vecht als één. Ga op een onvergetelijke reis Towerborne biedt meer dan alleen gevechten met een meeslepende verhaalcampagne, ontworpen om je aandacht te pakken en je van non-stop actie te voorzien. Voor spelers die naar meer verlangen dan alleen maar gevechten, brengt Towerbornes uitgebreide verhaalcampagne alle verhalen, personages en belangen tot leven die te maken hebben met het overleven van de Belfry. Verken, kom verder en ontdek de wereld in je eigen tempo. Ervaar de reis van jouw Ace offline en kom op elk moment terug online om samen met vrienden verder te vechten, zonder iets gemist te hebben.