The Magic Circle: Gold Edition
Jij bent de hoofdrolspeler van een onafgemaakte 1st person fantasygame, gevangen in de ontwikkelaarshel. De designers (gespeeld door James Urbaniak, Ashly Burch en Karen Dyer) zijn als goden, maar zo besluiteloos dat je geen enkele macht hebt om wat dan ook te doen. Met behulp van een mysterieuze stem uit het niets (Stephen Russell) moet je de gamesontwikkeling overnemen van deze onwaardige 'goden' en meer ontdekken van het duister-komische verhaal terwijl je bezig bent. In plaats van traditionele puzzels met een enkele oplossing, is de incomplete status van elke omgeving een vraag die je op je eigen manier moet beantwoorden. Lok de creaties van de ontwikkelaars in de val, steel hun gedrag en remix ze om de wereld-in-wording te verkennen en bedwingen. Kun jij de gamegoden te slim af zijn? Lukt het jou The Magic Circle in de winkels te krijgen door van binnenuit te werk te gaan?