Teslagrad
Teslagrad is een 2D puzzelplatformer met actie-elementen, waar magnetisme en elektromagnetische krachten een grote rol spelen in het ontdekken van de geheimen van de lang verlaten Teslatoren. Verkrijg nieuwe krachten om een niet-lineaire wereld te verkennen met meer dan honderd prachtig handgetekende omgevingen, in een steampunk-geïnspireerde versie van het oude Europa. Je speelt als een jongen die plotsklaps in een lang vergeten samenzwering verwikkeld raakt, waar onder andere de tyrannische koning, die de natie al enkele jaren met een ijzeren vuist regeert, een rol in speelt. Spring in een uitstekend avontuur met een verhaal wat vertelt wordt zonder tekst. Bewapend met de oude Teslamancer-technologie en je eigen vindingrijkheid en creativiteit, neem je het pad door de lang verlaten Teslatoren en daar voorbij.