Teardown: Ultimate Edition
TEARDOWN: ULTIMATE EDITION bevat TEARDOWN TEARDOWN: SEASON PASS QUILEZ R0113R ROBOT - Een terugkerend robotvoertuig dat volledig getransformeerd kan worden, uitgerust met vernietigende wapensystemen en een grijphaak. TEARDOWN: SEASON PASS bevat TIME CAMPERS DLC - Een uitbreiding voor je campagne die zich afspeelt in het wilde westen. FOLKRACE DLC - Een uitbreiding voor je campagne met nieuwe voertuigen en een reeks vernietigende races. TWEE AANVULLENDE DLC'S - Beschikbaar eind 2025. Plan de perfecte overval met creatieve oplossingen en brute kracht, en gebruik alles wat je ziet in je voordeel. In de wereld van Teardown kun je je wereld gebruiken én slopen, met een gameplay waarbij de speler alle touwtjes in handen heeft. Sloop muren met explosieven of voertuigen om een stuk van de route af te snijden. Stapel voorwerpen, zet nieuwe bouwwerken neer of gebruik zwevende voorwerpen om je doel te bereiken. Neem de tijd om het meest efficiënte pad door elk level aan te leggen, voer je overval uit en maak dat je wegkomt. Ren, spring, rij, boost. Doe wat je moet doen om doelen te halen, robots te vermijden of de dingen te stelen die je opdrachtgevers nodig hebben. Zolang je maar niet gepakt wordt! CAMPAGNE Je bedrijf lijdt onder een steeds groter wordende schuldenlast en je besluit om werk aan te nemen van een aantal louche figuren. Binnen de kortste keren word je ondergedompeld in een schimmige wereld vol wraak, verraad en verzekeringsfraude. Je begint klein, met een paar soort-van-legitieme opdrachten, maar al snel steel je auto's, sloop je gebouwen, blaas je kluizen op, vermijd je schietgrage robots en meer. Breid je arsenaal aan gereedschap uit door verborgen schatten te vinden die her en der in de wereld liggen. SANDBOX Speel in de verschillende werelden met het gereedschap dat je hebt ontgrendeld. In dit speltype heb je onbeperkte hulpmiddelen tot je beschikking, naast talloze voertuigen en de Creative Mode Editor waarmee je je eigen voxelcreaties kunt maken. Niets moet, alles mag. UITDAGINGEN Stel je vaardigheden op de proef in experimentele speltypen. Gaandeweg worden er nieuwe uitdagingen ontgrendeld in de campagne. MODS Speel met de beste mods, ontwikkeld door de community. Installeer in een handomdraai nieuwe kaarten, minispellen, gereedschap, voertuigen en meer dankzij de in-game Mod Manager.