Swamp TD 2
Swamp Defense 2 is een klassiek tower defense-spel met unieke wapens en monsters als vijanden, geschikt voor zowel beginners als ervaren verdedigers. Vecht tegen talloze vijanden met een enorme selectie aan geschutstorens (in de vorm van stripfiguren) en extra hulpmiddelen (mijnen, luchtsteun, blokmuren) op meer dan 60 kaarten. Verdien munten om upgrades te kopen in de geïntegreerde winkel en om nieuwe torens aan te schaffen. Verhaal: In een ooit vredig dorp probeerde een excentrieke professor een machine te bouwen (Arcade Klonomat) die bedoeld was om koeien te klonen en de melkproductie te verhogen. Al tijdens de eerste tests ontdekte hij dat koeien niet gekloond konden worden vanwege het hoge eiwitgehalte van de melk. Kortom, de professor liet de Arcade Klonomat in het geheim in een nabijgelegen moeras zinken. Gevoed door giftige dampen van het afval dat daar was opgeslagen van de plaatselijke kerncentrale, creëert de Arcade Klonomat sindsdien afschuwelijke moerasmonsters die de buurt terroriseren. Moedige dorpelingen voeren een bijna hopeloze strijd tegen de moerasmonsters, zonder te vermoeden dat de gewaardeerde professor de schuldige is. In plaats van een oplossing te zoeken, heeft hij een arcadekast gebouwd en geld geëist voor het gebruik ervan. Omdat dit slechts een klein dorp is, zijn de weinige inwoners gedwongen zichzelf te klonen om als leger de strijd aan te gaan met de moerasmonsters. Verjaag dit kwaadaardige ras en vecht tegen de moerasaanval van de monsters!