Super Kids Racing : Remastered
Bereid je voor op het ultieme race-avontuur voor kinderen. Deze game geeft je de kans om je kinderen blij te maken met je geluk. Functies - Geschikt speciaal voor kinderen en hun gezinnen. -8 race-uitdagingen met maximaal 100 ronden in het spel. -Meer dan 100 auto's beschikbaar in het spel. -Diverse verschillende omgevingen zoals woestijn, sneeuw, stad, snelweg, etc. -Zowel kinderen als familie zullen genieten van dit spel. - Ondersteuning voor zowel toetsenbord als controller. Bereid je voor op race-avontuur..........