Submarine Survivor
Beheers de zeeën, tem wat eronder ligt en overleef om een nieuwe dag te verkennen! Maak je klaar om in de diepten van de oceaan te duiken, het op te nemen tegen angstaanjagende zeedieren en ervaringskristallen te verzamelen in het roguelite actiespel Submarine Survivor! Terwijl je het blauwe onbekende onder ogen ziet, moet je je onderzeeërs upgraden met verschillende combinaties van wapens en chips om de heerser van de oceaan te worden. Submarine Survivor balanceert verkenning met zeer aanpasbare gevechten op 2D-kaarten vol missieknooppunten. Gebruik je gevarieerde wapens om vijandelijke mods efficiënt af te weren terwijl je doelen op de kaart voltooit, allemaal culminerend in een bloedstollend gevecht met de eindboss! Pas de moeilijkheidsgraad aan met modifiers die de manier waarop het spel wordt gespeeld veranderen, verdien passieve upgrades met onderzoek, maak bruikbare objecten en maak strategieën terwijl je speelt. Naarmate je vordert, ontgrendel je nieuwe onderzeese modellen om je vloot uit te breiden.