STEAMPUNK TOWER 2 Steampunk Tower 2 is een uniek towerdefense-spel dat zich afspeelt in het alternatieve Steampunk-universum. Er is een slopende wereldoorlog gaande met een voorheen onbekende vijand. Lord Bingham keert terug naar het wereldpodium en hij zoekt naar een vaardige commandant. Er bevindt zich een verborgen basis diep in de Spaanse bergen, met een enorm vliegdekschip dat onder jouw leiding de Battle Tower vervoert en een team van specialisten herbergt dat speciale taken uitvoert. Steampunk kan toch niet zonder treinen?! GUARDS Speel met het 4-heldenteam. Verdedig tegen de hordes monsters, plan de volgende zet, verbeter je vaardigheden. Versla alle tegenstanders in ieder level en ga de dodelijke strijd aan met de eindbaas! Spelverloop Het belangrijkste kenmerk van dit spel is het unieke turn-based strijdsysteem. Jij hebt het bevel over een team van 4 helden, waarvan er 3 aan de frontlinie strijden terwijl de 4e achter de teamleden herstelt. Je moet twee helden van positie verwisselen om een zet te doen. Wanneer de held van de achterste lijn naar voren verplaatst gebruikt hij superaanval. De ridder jaagt bijvoorbeeld het hele land angst aan en laat zijn tegenstanders aan de frontlinie verbluft achter, terwijl de jageres een boog oplaadt met energie en tegelijkertijd pijlen afvuurt op alle tegenstanders. --- Voor delen van deze bundel is mogelijk handmatige installatie vereist (games en apps beheren).