Storm Tale
De levens van vreedzame dorpelingen zijn veranderd op de dag dat een oude profetie uitkwam. Het sprak over een kwaadaardige tovenaar die onze wereld zou vernietigen. Nu hebben ze jouw hulp nodig om een nieuw huis te bouwen en zich klaar te maken om zichzelf te verdedigen tegen het kwaad dat zal terugkeren. Begin aan een middeleeuws verhaal van hoop en moed. Overwin veel obstakels en win veel trofeeën tijdens je reis door dit meeslepende match 3-spel - en breng je vaardigheden naar een hoger niveau met behulp van coole power-ups.