Steep X Games Gold Edition
Doe mee en steel de show in de ultieme Steep-ervaring! Ontdek de enorme open wereld van de Alpen en Alaska, beheers 8 extreme sports en ga voor goud in de legendarische winter sport competitie: the X Games! Steep X Games Gold Edition bevat de game, Season Pass year 1 en de X Games Pass. Ontdek de open bergen door besneeuwde terreinen en de lucht, rijd samen met je vrienden en mix verschillende sporten om wilde stunts te doen, daag je creativiteit uit om krankzinnige tricks uit te voeren en word een freestyle icoon tijdens de X Games. Geniet van een breed scala aan adrenaline en plezier vol met extra content zoals Rockets Wings, 90's ski en snowboard thema mode en een breed assortiment aan aanpassingsmogelijkheden.