Startup Company Console Edition
Het succes van je bedrijf hangt af je vermogen om een ​​website te runnen en te beheren. Je moet functies ontwikkelen en verbeteren terwijl Je de hostingcapaciteit vergroot en marketingcampagnes ontwikkelt en uitvoert. De stad biedt kantoren in alle soorten en maten. Het is aan jou om de meest geschikte te selecteren. Het is jouw taak om het kantoor te organiseren en in te richten terwijl je je werknemers tevreden houdt. Uw medewerkers zijn een essentieel onderdeel van uw succes. Naarmate u groeit, moet u doorgaan met het werven van meer mensen. Na verloop van tijd zullen uw medewerkers meer van u en het bedrijf gaan eisen. Het is uw taak om ze tevreden te houden, voordat uw concurrenten hen een baanaanbieding sturen die ze niet kunnen weigeren! Er is geen website zonder stabiele en betrouwbare servers. Naarmate uw website meer bezoekers trekt, moet u overstappen van virtuele servers naar uw eigen volledig uitgeruste hostingcentrum. Het doel is duidelijk: creëer de grootste website in de industrie. Het is aan jou of je de concurrenten opkoopt en samenvoegt, of je volledig op eigen benen de grootste wordt.