Star Wars Republic Commando
Overal in de melkweg heerst chaos. Als de aanvoerder van een elite squad Republic Commandos is het jouw missie om bij de vijand te infiltreren, hem te domineren en vervolgens te elimineren. Jouw squad zal jouw orders opvolgen en jouw leiding accepteren en instinctief als een intelligent team samenwerken. Jij bent hun leider. Zij zijn jouw wapen.