Square Logic
Square Logic is een logisch puzzelspel waarbij het de bedoeling is om het hele raster te vullen door vierkanten en rechthoeken te tekenen. Elk stukje dat je plaatst moet precies één getal bevatten, dat aangeeft hoeveel tegels het stukje moet bedekken. De regels zijn eenvoudig, maar het vinden van alle oplossingen zal je geest uitdagen. Ontwikkel strategieën om erachter te komen hoe je steeds meer puzzels kunt oplossen! Probeer alle 200 op te lossen!