Spacejacked
Spacejacked is een razendsnel ARCADE TOWER-DEFENSE. Speel als Dave, een eenzame technicus met als taak te voorkomen dat zijn ruimteschip wordt overlopen door ruimtewezens terwijl het zich voorbereid om zich naar hyperspace te verplaatsen. Spelers die op zoek zijn naar een mix van schietactie en tower defense zullen dit spel geweldig vinden! Eigenschappen: * Schiet en bouw torentjes! * Verdedig zowel de grond als het plafond! Geen plek is veilig voor ruimtewezens! * Verhaalmodus gevuld met eigenzinnige personages in de loop van 2 grote verhaallijnen. * Uitdagingsmodus met veeleisende decorstukken, alleen geschikt voor de meest hardcore spelers. * Twee Eindeloze modi voor zelfs waanzinniger actie en strijd om de hoogste score met je vrienden.