Solitaire
Het kaartspel waar iedereen van houdt. Herontdek het klassieke kaartspel, eindelijk in een digitale versie die iedereen kan spelen! Leg de kaarten van aas tot koning in de 3 meest populaire spelmodi en geniet even van je favoriete tijdverdrijf. Een klassiek denkspelletje waarin je al je concentratie nodig hebt om zoveel mogelijk punten te verdienen. Alleen degenen met de minste zetten zien hun namen boven in de internationale rankings. - 4 verschillende instellingen: casino, strand, veld en theesalon. - 3 spelmodi: Spider, Klondike and FreeCell. - Aangepaste moeilijkheidsniveaus. - Intuïtieve bediening. - Verschillende rankings: wereld, lokaal en tegen je vrienden. Heel eenvoudig, Solitaire.