SokoFrog
Beleef een kleurrijk puzzelavontuur terwijl je een blokkenduwende kikker door bossen, grotten, kerkers en meer leidt! Duwpuzzels worden net even anders in SokoFrog, een pixelart-avontuur in bovenaanzicht voor het hele gezin! Loods je kleine kikkervriendje door lastige levels door speciale blokken op bijbehorende tegelschakelaars te duwen. Sleutelblokken, sterblokken, vuurblokken, ijsblokken en meer wachten op je terwijl levels wisselen tussen 5 thema's, elk met hun eigen unieke spel-mechanismen. Er is meer dan genoeg te ontdekken in 100 hoofdpuzzellevels en 50 extra levels, plus je kunt ook nog eens 15 verschillende skins ontgrendelen voor je kikkerhoofdrolspeler!