Soccer Kid Collection (QUByte Classics)
Red het WK! Soccer Kid is een unieke platformgame waarin je voetbal je belangrijkste hulpmiddel is om te bewegen en te vechten. Reis de wereld rond om de fragmenten van de gestolen trofee terug te vinden. Beheers de fysica van de bal om trucs uit te voeren, puzzels op te lossen en vijanden te verslaan. Deze verzameling behoudt de beleving van de twee originele spellen en biedt tegelijkertijd moderne functies zoals opslagpunten en schermfilters!