So Much Stuff Collector's Edition
Het ultieme sorteer- en matchingspel! Kom langs en vind ALLE spullen in dit slimme spel met verborgen voorwerpen! Je zoekt naar talloze voorwerpen en snuisterijen in tientallen themascènes, van safari tot geologie en meer! Met zoveel te vinden en een verscheidenheid aan minigames om te veroveren, is So Much Stuff de droom van elke zoek-en-vind-fan!