Smoke and Sacrifice
Sachi’s huis is het laatste stukje vruchtbare grond in een wereld van ijzige woestenij. Haar boerengemeenschap gedijt dankzij hun verering van de zinderende Zonneboom, die licht geeft waar de zon faalt. Na het offeren van haar eerstgeborene ontdekt Sachi achter deze schijnbare goedheid een duister geheim. Zal zij in de geheime onderwereld de waarheid ontdekken, of omkomen in de kolkende, dodelijke rook? Smoke and Sacrifice is een verhalend RPG waarin je alleen overleeft dankzij levende ecosystemen. Creëer, bevecht, overleef en verken de enorme open wereld in dit prachtig handgeschilderd avontuur waarin elk personage een verhaal heeft. Zal Sachi, ondanks de vreemde wezens die overal opduiken en de eeuwige levens- en geheugenverslindende rook, de waarheid ontdekken over haar zoon?