Slender: The Arrival (2014)
Je staat er alleen voor. Niemand komt je halen. Niemand komt je helpen. Niemand hoort je gillen. Slender: The Arrival is de officiële videogamebewerking van Slender Man en gecreëerd op basis van Mark Hadley's zenuwslopende sensatie. The Arrival is ontwikkeld in samenwerking met Blue Isle Studios en biedt een gloednieuw verhaal, verbeterde visuals, is probleemloos herspeelbaar en het allerbelangrijkste... draait om survivalhorror op zijn best.