SlashDash
Voor 2-4 spelers. SlashDash is een fantastisch ninjaspel voor maximaal vier spelers. Schiet, teleporteer, laat je zwaard van zich spreken en ren naar de overwinning over prachtige speelvelden in 4 inventieve spelvarianten. SlashDash is snel en verrassend intens, en zeer de moeite waard zowel voor rekruten als voor Jōnins.