Skinwalker 3D
Skinwalker is een horror-avontuur-ontsnappingsspel dat zich afspeelt in een bevroren wildernis waar elke seconde telt. Je zit alleen gevangen in een donker, meedogenloos bos en je enige reddingslijn is het vuur dat je warm houdt tegen de bittere kou. De ijskoude nacht is echter niet je enige vijand. Een angstaanjagend wezen dat bekend staat als de Skinwalker loert in de buurt, verstopt tussen de wilde dieren en wachtend tot je je waakzaamheid laat verslappen. Om te overleven moet je op zoek gaan naar grondstoffen en snel denken in stressvolle situaties. Je moet takken verzamelen om je vuur brandend te houden, houten planken zoeken om afbrokkelende bruggen over te steken en verborgen gereedschap vinden, zoals schoppen en sleutels, die het verschil kunnen betekenen tussen leven en dood. Elke stap weg van het vuur is een gok, want de ijskoude lucht sluit zich om je heen en de Skinwalker ligt op de loer in de schaduwen, klaar om aan te vallen. Het bos zit vol gevaren, die je verstand, instincten en moed op de proef stellen. Beheer je tijd, houd je vuur brandend en blijf de horror die je achtervolgt een stap voor. Overleven is mogelijk, maar alleen als je de kou en het wezen met vele gezichten kunt overleven. Dit is niet voor bangeriken. In Skinwalker is de angst net zo koud als het bos zelf.