Shape of the World
Terwijl je ronddwaalt in de Shape of the World, een sereen en surrealistisch ontdekkingspel in de 1e persoon, groeien de omgeving en flora voortdurend om je heen. Wandel door dromachtige bossen, aquatische grotten en vredige kusten vol met psychedelisch leven. Er is geen tijdslimiet of en er zijn geen verborgen gevaren zodat je van je reis kunt genieten. Laat werk, zorgen en stress enkele uren achter je. Kenmerken van het spel Een ontdekking in de eerste persoon: Ontspan jezelf terwijl je in eigen tempo ronddwaalt in surrealistische omgevingen die erom smeken om ontdekt te worden, terwijl ze naar verre plekken wijzen om dieper het bos in te trekken." Speel met een organisch en mysterieus ecosysteem: Ga om met sierlijke dieren, efemere flora en nieuwsgierige monolieten. Je acties zullen de wereld die je ontdekt op levendige en onverwachte manieren laten veranderen, zodat elk pad dat je bewandelt en elke vallei die je oversteekt, je opnieuw zal verbazen. Een levende wereld: Het bos komt pas tot leven wanneer je erin wandelt en begint weer te groeien als je door gebieden wandelt die je al hebt ontdekt. Deze handgemaakte wereld biedt je mooie en bekende plekken die je tot het einde van je reis begeleiden. Geluidseffecten die reageert op je ontdekkingen: het geluid verandert op basis van de beelden en biedt een meeslepende luisterervaring die bij je psychedelische trip past en zo je onderdompeling versterkt.