SETTRIS
Plaats vormen op een steeds groter wordend raster in een ontspannen puzzelgame die je op elk moment kunt spelen! Ontspan en geniet van hersenkrakende blokpuzzels met een cool onderzeethema. SETTRIS is een paspuzzel met blokken waarin spelers verschillende vormen op lege vakken op een puzzelbord moeten leggen en zo alle lege vakken moeten vullen om het level te winnen. De stukken moeten in de juiste volgorde worden geplaatst en gedraaid om ze te laten passen op het bord. Soms heb je een nieuwe aanpak nodig om de puzzel op te lossen, zoals alle stukken van het bord weghalen en weer met een schone lei beginnen. Er is geen tijdslimiet, dus je kunt elke puzzel op je gemak oplossen. Naarmate je verder komt, wordt het spel steeds uitdagender met grotere rasters en meer blokken die erop moeten passen. Speel twee unieke speltypen en blijf terugkomen om je Time Attack-score te verbeteren!