Deze monsters hebben geen genade voor jou... Zelfbedrog is een first-person survival-horrorspel in de originele setting van Slavische sprookjes. Je zult unieke monsters tegenkomen zoals: Kolobok, Leshy, Boggart, Lapot en andere griezelige wezens. Verken, verberg je of ren weg. Zorg er alleen voor dat je niet door hen wordt verslonden. Kenmerken: - Horror in de originele setting Monsters uniek voor het horror genre, tot nu toe alleen gevonden in sprookjes en folklore. - Tegenstanders met unieke vaardigheden en gedragspatronen Vind je overlevingsstrategie op basis van het gedrag van de monsters en de omgeving. - Sfeer Spannende sfeer compleet met schrikeffecten en hartkloppende races tegen de klok. - Verkennen Verken een vreemd dorps huis en andere locaties. Kun je de geheimen van deze plaatsen ontrafelen? - Verschillende eindes Alternatieve eindes die nieuw inzicht geven op het verhaal en uren herhaalbaarheid toevoegen. - Verhaal Een meeslepend verhaal dat je zal doen schrikken en op het puntje van je stoel houdt. - Complexiteit Kies de spel moeilijkheidsgraad die het beste bij je past, afhankelijk van je vaardigheden. Zoals je wellicht had geraden is het hoofddoel overleven. Klinkt vrij eenvoudig, maar laat je niet misleiden. De situatie verandert elke seconde en de monsters hebben geen genade voor jou.