Screencheat
Screencheat is een waanzinnig schietspel met gesplitst scherm waarin iedereen onzichtbaar is, zodat je zult moeten "screencheaten" (Screencheaten - werkwoord: Naar het scherm van je tegenstander kijken. "Stop met dat screencheaten, valsspeler!"). Leer een groot aantal one-hit-kill-wapens te gebruiken, waaronder de donderbus, een automotor die stuiterende plasmaballen afschiet en een teddybeer gevuld met explosieven. Train je vaardigheden in de solo-tijdproef en ga daarna de snelle en krankzinnige gevechten aan met 8 spelers lokaal op de bank of online. Met kleurrijke kaarten, unieke modi en een enorme hoeveelheid aanpassingsmogelijkheden, waaronder de maffe mutaties, is Screencheat de ultieme party-FPS.