Salt and Sanctuary
Een gedoemde zeeman lijdt schipbreuk op een onbekend eiland. Schuifelende figuren bewegen zich voort in de mist gehulde valleien, waar grijnzende en bemoste lijken zich vastklampen aan verroeste wapens. Onder afbrokkelende en zout geërodeerde constructies leiden de labyrintische gangen naar een onuitsprekelijk kwaad, dat iedereen reeds lang is vergeten. Salt and Sanctuary combineert naadloos snelle, brute en complexe 2D-gevechten met een rijk ontwikkelde RPG-mechanica. Ontdek, maak en upgrade meer dan 600 wapens, wapenstukken, toverformules en items terwijl je kennis maakt met een vervloekt rijk van vergeten steden, met bloed doordrenkte kerkers, ontheiligde monumenten en gevallen vorsten die ooit zo gevierd werden. Van Ska Studios, de bekroonde indiestudio achter een lange lijst van stilistische, viscerale en op brute wijze uitgevoerde actietitels, waaronder The Dishwasher: Vampire Smile en Charlie Murder, komt nu Salt and Sanctuary, de studio's meest ambitieuze titel tot nu toe.