Sacred Citadel
Het vreedzame land Ancaria bevindt zich in gevaar. Het boosaardige rijk Ashen heeft de bevolking geknecht en gebruikt de op orcs lijkende Grimmoc om de Seraphim, die het land beschermen, uit te roeien. Om het rijk te verslaan moet je bewijzen dat je een krijger bent: rijd op angstaanjagende rijdieren, doe verpletterende vaardigheden op en roof machtige wapens en kostbare schatten. Sluit je met je vrienden aan bij het verzet!