Sacred 3
De Games on Demand-versie ondersteunt Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans. Sacred 3 is een arcade Hack ‘n’ Slash spel voor maximaal 4 spelers wat zich afspeelt in de oorlog voor Ancaria. Kies uit legendarische helden en vecht samen tegen het opkomend kwaad. Je zal hordes grimmocs, brute beesten, huurlingen en ondode tovenaars moeten verslaan. Ontwikkel de vaardigheden en het vermogen van jou held en gebruik krachtige co-op krachten. Victory is Ours. Glory is Mine.