Ryse: Legendary Edition
Kruip in de huid van soldaat Marius Titus en ga op een gevaarlijke missie om de dood van je familie te wreken en de eer van Rome te verdedigen. Betreed in het speltype Gladiator het Colosseum en vecht voor de eer, voor het spektakel en ter vermaak van het publiek. De Legendary Edition bevat de volledige Seasons Pass-content, drie bonuskaarten die zijn geoptimaliseerd voor het speltype Solo en een nieuwe Legionair-skin.