Runny Bunny - Console Edition
Bereid je voor op een snelle en harige puzzelachtige draai, zijdelings bewegend als een pixel-art platformstijl! Speel als een razend konijntje terwijl je tussen vloeren, muren en plafonds springt om energiestippen en heerlijke wortels te verzamelen. Doolhofachtige levels voeren je van grasrijke wildernissen naar kronkelende grotten en dodelijke laboratoria. Het konijntje beweegt in razendsnelle rechte lijnen en hangt aan muren en plafonds, maar je zult hem nog steeds strategisch rond moeten manoeuvreren rondom vallen en vijanden om hem geen letsel aan te doen en in leven te houden. Vind sleutels om deuren te openen, ontwijk laserstralen, vermijd ronddwalende robots en zoveel meer! Kun jij alle 100 levels overleven?