Running On Magic
Ver weg in een of ander magisch rijk rent een magiër hard om te ontsnappen. Magere Hein is op hem af. Gelukkig voor hem heeft de onhandige maaier geen haast. Maar, voor hoe lang? In Running on Magic neem je de controle over een wanhopige magiër in een hindernisbaan om Grim Reaper te ontwijken. Spring over blob-wezens met je vliegkrachten en overleef tot het einde in deze runner-platformgame met levendige pixelart en dynamisch gecreëerde levels. Uitdagingen springen. Baan je een weg door over kuilen en platforms te springen in een spel dat bedoeld is om voor elke speler toegankelijk te zijn. Lucht actie. Spring, zweef en stamp om elk obstakel te overwinnen. Verzamel magie verspreid over het level om deze vaardigheden te voeden en aan te passen aan elke situatie. Prachtige landschappen weergegeven in pixelart en aanstekelijke muziek om mee te volgen. Ontdek elk van de 5 themawerelden. Een klein verhaal met een humoristische inslag. Maak kennis met de Magere Hein terwijl ze proberen de magiër te overtuigen om met hen mee te gaan en elke keer falen. Je kunt genieten van een gemakkelijk en gezellig avontuur, maar als je het zelf wilt proberen... 4 verschillende moeilijkheden! Ga de uitdaging aan! Elke modus versnelt het spel en je zult onderweg minder pick-ups vinden. Je wizard zal ook minder pk hebben. In de moeilijkste modus heb je maar één treffer om je reis te voltooien! Eindeloze modus waarin de snelheid constant zal toenemen! Dus, wil je wegrennen of onze magiër een handje helpen? Kom en begin aan een magisch klein avontuur!