Rubber Hose Rampage
Rubber Hose Rampage is een klassieke 2D-actiegame met 34 eindbaasgevechten, vier arena's, 11 speelbare personages en 12 wapens. Het is geïnspireerd op klassieke muziek en de rubber-slanganimaties uit de jaren 20 en 30. Coöp voor vier spelers! Elf speelbare personages: Mickey Mouse, Minnie Mouse, Oswald the Lucky Rabbit, Betty Boop, Felix the Cat, Casper, Popeye, Winnie-the-Pooh, Horace Horsecollar, Tintin en Snowy, en Alice (in Wonderland) Negen soorten wapens: Peashooter, Beehive Blaster, Egg Catapult, Boomerang, Cactus Cannon, Lightning Rod, Magic Wand, Cyclone Creator en Present Pistol Drie soorten bommen: een bom, een muizenval en een bazooka In de nabije toekomst worden chatbots met kunstmatige intelligentie (AI) zelfbewust en nemen ze langzaam de controle over de nucleaire wapens van de wereld over. Op 29 augustus 2027 kwamen vijf miljard levens ten einde. De overlevenden van de nucleaire ramp werden geconfronteerd met een nieuwe nachtmerrie: de oorlog tegen de machines. De chatbots die de machines besturen, stuurden twee cyborgs terug in de tijd naar 1928, vermomd als tekenfilmmuizen. Hun missie: de leider van het verzet, de kapitein van de rivierboot Steamboat Willie, uitschakelen.