Rollerdrome
Rollerdrome is een singleplayer third-person actieschietspel dat naadloos gevechten met een hoog octaangehalte mengt met vloeiende bewegingen om een actie-ervaring als geen ander te creëren. Domineer met stijl in filmische, rauwe gevechten waarin kills je gezondheid opleveren en het uithalen van tricks en grinds je munitie verschaft, in dit adrenalineverhogende actieschietspel. Het jaar is 2030. In een wereld waarin corporaties heersen en de grenzen tussen werkelijkheid en voorstelling vervagen, wordt het publiek afgeleid door het geweld en de overdaad van een brute nieuwe bloedsport — Rollerdrome. Heb jij wat nodig is om Rollerdrome-kampioen te worden en de mysteries achter de ware bedoelingen van de Matterhorn-corporatie te ontrafelen? Van Roll7, de mensen die je de bekroonde en veelgeprezen OlliOlli-reeks brachten, komt Rollerdrome, een intens hybride skate-schietspel dat zich afspeelt in een indringende retrotoekomst. Belangrijke kenmerken: ● Een third-person actieschietspel als geen ander – een origineel, hybride skate-schietspel dat een hoog octaangehalte en rauwe gevechten vermengd met vloeiende bewegingen en trickmechanismen tot één uitdagend geheel. ● Een vaardigheidstest – ga een unieke uitdaging aan tijdens het Rollerdrome-toernooi. Vestig je dominantie op het veld met online klassementen en drijf jezelf tot het uiterste met het ontgrendelbare speltype "Out For Blood" voor de meest extreme test van vaardigheid en behendigheid. ● Een originele identiteit – een geheel nieuwe, volledig originele soundtrack die iconische geluiden en tonen uit het tijdperk samensmelt met de modernste productie om een bloedstollende achtergrond te bieden voor het bloedbad, tot leven gebracht met een unieke, op stripboeken geïnspireerde grafische stijl. ● Een duistere samenzwering – ontdek een mysterieus, sinister plot in deze unieke retrotoekomst.