Riders Republic Deluxe Edition
De Deluxe Edition bevat: - De basisgame - Outfit Pack: Run Fast-skin, Riding Sun-skin, Yellow Leaves-skin en Quack & Grind-skin ENORME MULTIPLAYERRACES EN CONTINU NIEUWE CONTENT Neem het op tegen meer dan 50 spelers en vecht je een weg naar de finish! De Republic is continu in ontwikkeling met seizoensevents, nieuwe sporten en uitdagingen. Doe mee aan pick-up runs, wedstrijden om de beste trucs, of relaxte races met je crew. Er is altijd wel een nieuwe reden om over het randje te duiken, je verstand op nul te zetten en het enorme multiplayer-speelterrein te shredden! VERKEN EEN LEVENDIGE, NAADLOZE OPEN WERELD Wissel wanneer je wilt tussen fiets, ski's, snowboard of wingsuit terwijl je door een enorme wereld vol stedelijke straten en iconische Amerikaanse nationale parken zwerft: Yosemite, Zion, Bryce Canyon, Yellowstone en Grand Canyon. PAS JE PERSONAGE AAN Ontgrendel een groot scala aan cosmetische items, van iconische merken tot legendarische streetwear. Creëer een look om mee te domineren op de hellingen en trails.