Retrace: Memories of Death
Als een spooktocht gruwelijk misloopt, bevinden Freya en haar vrienden zich in een vreemde en meedogenloze alternatieve wereld... een wereld die op hun dood uit is. Je bent Freya die een manier zoekt om te ontsnappen. Ze ontdekt dat ze de tijd terug kan spoelen, waardoor ze de kans krijgt om nieuwe paden te testen en andere beslissingen te nemen in een poging om te overleven. Verken een sfeervol mysterie in een mix van pixelart-gameplay en handgeschilderde personageportretten. Los op logica gebaseerde puzzels op en overwin bloedstollende actiescènes, onthul geheimen over de sinistere parallelle dimensie en verken diepgaande relaties met Freya's metgezellen. Zullen de verschrikkingen van deze ervaring de overlevenden dichter bij elkaar brengen of ze voor altijd uit elkaar drijven?