Redout: Lightspeed Edition
Redout is puur racen zonder zwaartekracht, een eerbetoon aan de klassieke arcade-racemonsters. Het ontwerp biedt een compromisloze, keiharde en bevredigende rijervaring met de duizelingwekkende snelheid die centraal staat in dit genre. Voltooi een solomissie met meer dan 100 evenementen, 11 spelvarianten en 35 racecircuits. Speel 7 raceteams, 4 racelessen, verbeteringen voor je luchtschip en 12 power-ups vrij. Ga dan naar de online multiplayer, waar je je reactievermogen en koelbloedigheid op de proef stelt tegen de rest van de wereld. Of neem het op tegen een vriend in de plaatselijke multiplayer met gedeeld scherm. Het zweefsysteem en de aandrijfmodellen zijn gebaseerd op natuurkundige principes: elke bocht, helling, harde rem, versnelling en elke draai van het circuit oefent een verschillende kracht uit op je luchtschip. Je tegenstanders zijn snel en meedogenloos. Ben je klaar om deel te nemen aan de Solar Redout-racecompetitie?