Real Boxing 2: Remastered
Ontdek een compleet nieuwe wereld van vechtsportgames. Als beginnende bokser daag je ervaren tegenstanders uit en probeer je te winnen en een KO te scoren! Verken de wereld van het boksen en baan je een weg naar de top. Je kunt kampioen boksen worden, de beste vechter aller tijden! Dus maak je klaar om te slaan, en hard te slaan! Ontdek waar jij van gemaakt bent en probeer naar de top te klimmen. Word de ultieme kampioen! Gebruik jabs, hooks en uppercuts en combineer ze tot vernietigende combo’s. GEREMASTERDE VERSIE Er wacht je een gloednieuwe uitdaging, want de game is opnieuw in balans gebracht voor een frisse en eerlijke bokservaring. Met betere effecten en verbeterde graphics voelt het alsof je echt in de ring staat! KIES JE EIGEN BOKSSTIJL Voordat je je tegenstander met een KO naar het canvas stuurt, moet je je vechtvaardigheden verbeteren! Pas de statistieken van je bokser aan op jouw speelstijl en level snel omhoog om nieuwe vaardigheden vrij te spelen die je in toekomstige gevechten helpen! Gebruik krachtige boosts om je droom waar te maken. Maak je klaar, er hangt een KO in de lucht! SPEEL MINIGAMES Train je vechter in spannende minigames die de training van echte boksers weerspiegelen en ontwikkel zo je personage! Je zult flink moeten zweten in de trainingshal als je kampioen wilt worden. Niemand heeft gezegd dat deze uitdaging makkelijk zou zijn! CREËER JE DROOMBOKSER In Real Boxing 2 kun je je eigen vechter volledig aanpassen! Kies een outfit, neem een nieuwe tatoeage en verander zelfs je kapsel. Pas alle aspecten van het lichaam aan, van massa en spierdefinitie tot de vorm van de neus. KLEED JE OM INDRUK TE MAKEN Zoals in alle vechtsporten is het het beste om de ring te betreden en klappen uit te delen met stijl, dus rust jezelf goed uit. Trek laarzen, broek en handschoenen aan die bij jouw stijl passen en maak al indruk op je tegenstanders nog voor de eerste klap valt. VECHT TEGEN UNIEKE BAZEN Neem het op tegen uitdagende tegenstanders! Clown? Check. Kerstman? Zeker, hij is erbij. Een echte steengolem? Reken maar. Versla ze allemaal en claim hun epische uitrusting! Word lid van de club, maak je eigen bokser en begin je bokscarrière. Maak je klaar om te slaan, en hard te slaan! Ontdek waar je van gemaakt bent en klim naar de top!