RAZED
"RAZED is een bliksemsnel singleplayer platformracespel dat om rennen draait. Sprint zo snel mogelijk door dynamische neonlevels en gebruik vaardigheden zoals supersnelheidsboosts, megasprongen, driften, stampen en zigzaggen om obstakels te omzeilen en kortere routes te ontdekken om te klimmen in de online ranglijsten. Er zit echter een addertje onder het gras: vaardigheden kosten momentum en als je energie te laag wordt, kunnen je schoenen (en jij) exploderen... NON-STOP ESCALATIE Sprint door 60 dynamische levels verspreid over zes unieke werelden, elk met een eigen visuele stijl, vrij te spelen vaardigheid en zenuwslopende baasgevechten. ZET JE EIGEN KOERS UIT Wijk van de gebaande paden af en zoek je eigen weg door levels om schier onmogelijke tijden te halen en de S-rangen vrij te spelen. ONLINE RANGLIJSTEN EN SCHADUWDATA Daag de wereld uit via online ranglijsten en race tegen de schaduwen van vrienden in een potje asynchrone rivaliteit. RENNEN ZONDER GEDOE Niemand wil wachten tijdens het streven naar perfectie. Loop je achter op je doeltijd? Druk op de herstartknop om terug te keren naar het begin van het level, zonder laadtijd. GEHEIME UITDAGINGSLEVELS Gebruik al je verschillende vaardigheden om de moeilijkste kaarten van RAZED te vinden en de uitdaging aan te gaan."