Rage Swarm
Gewapend met krachtige wapens baan je je een weg door golven van meedogenloze vijanden om de ultieme baas te bereiken. Verzamel onderweg upgrades om sterker te worden en elke kogel te laten tellen! Ontketen een gevarieerd arsenaal - van klassieke vuurwapens tot verwoestende raketwerpers - elk met unieke vaardigheden voor non-stop actie. Rust jezelf uit met speciale outfits die je kracht vergroten en ieder gevecht dynamischer maken. Features: - Navigeer door diverse omgevingen - Verdedig je tegen felle indringers - Raap upgrades op om sterker te worden - Level omhoog en koop geweldige talents - Voltooi quests voor waardevolle loot - Open epische loot boxes en verbeter je uitrusting Ontwijk, schiet en plan je zetten. Ben jij klaar om de zwerm te veroveren?