Post Trauma
Post Trauma is een moderne interpretatie van de klassiekers van het genre. In deze overlevingsstrijd ga je op reis naar het onbekende, in een bevreemdende omgeving vol mysteries en verborgen antwoorden. Je verkent een angstaanjagende, bizarre versie van de werkelijkheid die voortdurend met het verhaal mee verandert. Vechten of vluchten? In Post Trauma kruip je in de huid van Roman (Togo Igawa), een getraumatiseerde treinconducteur die na een zware paniekaanval in een surreële dimensie belandt. In een omgeving vol afschuwwekkende architectuur en nachtmerrieachtige gruwelen kan Roman zich verdedigen met wapens – of de benen nemen. Een nieuwe horrorwereld die een hommage is aan de klassiekers Post Trauma is geïnspireerd door de beste survival-horrorgames, met vaste camerahoeken en verbluffende graphics, dankzij Unreal Engine 5. Het resultaat is een authentieke horrorervaring in een geloofwaardige omgeving. Maar net als je denkt de antwoorden te hebben, verandert deze hel de vragen en kom je oog in oog te staan met je grootste angsten. Lukt het jou om te ontkomen? Als je deze onverbiddelijke wereld wilt overleven, moet je het mysterie oplossen dat meerdere, op het oog losstaande omgevingen met elkaar verbindt. Met een scherp oog stuit je op onverwachte plekken op hints en gereedschap, waardoor je altijd verder kunt. Naarmate je meer aanwijzingen vindt en puzzels oplost, kom je meer te weten over waar je bent en hoe je kunt ontsnappen. Om in leven te blijven, heb je geduld en vernuft nodig – en mogelijk pen en papier. Gemaakt en verrijkt door toppers Post Trauma is volledig ingesproken (Togo Igawa, Autumn Ivy, Hyoie O’Grady) en komt nog meer tot leven door een meeslepende soundscape, aangevuld door een hypnotische soundtrack van Nicolas Gasparini (Myuu). Het is een hommage aan de onvergetelijke games uit het verleden, waarin nieuwe speelstijlen samenkomen. Het resultaat is een bijzondere horrorervaring die je nog lang zal heugen, mogelijk gemaakt door de passie en het talent van de makers.