Portal 2
De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Pools, Portugees, Russisch, Japans, Koreaans, Chinees.Portal 2, het langverwachte vervolg op het Game of the Year van 2007, is een hilarisch hersenkrakend avontuur dat je uitdaagt om je verstand te gebruiken in plaats van wapens, in een pretpark van duivelse wetenschap. Met behulp van een hoog experimenteel portalapparaat neem het je wederom op tegen een dodelijk vindingrijke, op macht beluste A.I. genaamd GLaDOS. Breek de wetten van de ruimtelijke fysica op manieren die je nooit mogelijk achtte, met een grotere verscheidenheid aan portalpuzzels en een uitgebreid verhaal dat zowel een single player als co-opstand bevat.