PopSlinger Vol. 2 - Loveless
Zorg voor wat actie in deze door koffie aangedreven muzikale shooter! PopSlinger Vol. 2 - Loveless neemt je mee op een spannend nieuw avontuur waarin Agent Cooper McLaren van de Juncture Against Diverse Anomalies (JAVA) samenwerkt met Akane 2.0, een hervormd digitaal idool, om Ria te redden, de heldin uit de eerste game, die op mysterieuze wijze is verdwenen. Terwijl ze door het bizarre Purple District navigeren, worden Coopers koffiewapens en Akanes digitale krachten op de proef gesteld tegen de formidabele Loveless Sisters en een verscheidenheid aan nieuwe vijanden. - Duik in een levendige wereld met verbeterde New Retro-beelden geïnspireerd op tekenfilms en anime uit de jaren 90, met volledig ingesproken dialogen en dynamische tussenfilmpjes. - Beheers nieuwe vaardigheden, zoals vijandelijke oproepingen en een verbeterd Dream Time-systeem, geïntegreerd in een speciale actiebalk voor vloeiendere gevechten. - Neem het op tegen nieuwe soorten vijanden, waaronder vijanden die van kleur wisselen en uitdagende zwart-witvarianten die snel denkvermogen en strategie vereisen. - Groove op een uitgebreide soundtrack die Future Funk, French House, Rave en Punk/Pop Punk combineert, allemaal reactief op je in-game prestaties. - Begeef je door gekkere podia dan ooit tevoren, van heiligdomachtige honkbalstadions tot Thunderdome-achtige koninkrijken, elk boordevol unieke uitdagingen en visuele flair. - Ontdek een dieper, mysterieuzer verhaal met thema's uit familiedrama.