Police Chase (Xbox One Edition)
In Police Chase zijn spannende missies, snelle auto's en misdaadbestrijding aan de orde van de dag! Of je nu parkeer- en snelheidsboetes uitdeelt of terroristische aanslagen en andere misdrijven verijdelt, in jouw werk draait het maar om één ding: de veiligheid in jouw district garanderen! Ontmoet informanten, schaduw verdachten, achtervolg overtreders en handel snel. Supersnelle actie, een meeslepend verhaal en een grote, open gamewereld vragen om moed, vaardigheid en reactiesnelheid! In Police Chase is alles afhankelijk van jou!