Pneumata
Ver afgelegen op het platteland van Missouri ligt een stadje dat overspoeld wordt door moorden in de oude Clover Hill Appartementen. Na traumatisch hersenletsel en het overlijden van zijn vrouw, is rechercheur moordzaken David Hernandez vastbesloten zichzelf in zijn werk te begraven en het mysterieuze complex te onderzoeken. Pneumata is een ware Lovecraftian survivalhorror met krankzinnige en meedogenloze gameplay, gehuld in de psychologische gruwelen die tussen de werkelijkheid en het hiernamaals plaatsvinden. Ondanks de hersenbeschadiging moet je: Onderzoek doen, op verkenning en vechten voor je leven terwijl je jezelf verliest in een poging ongelooflijke gruwelen te overleven binnen het Clover Hill-complex. Vind voorwerpen, wapens en aanwijzingen die je helpen de duistere waarheid te onthullen, want de enige weg vooruit is om nog dieper te graven.