Planet Coaster: Premium Edition
Bouw je ultieme achtbaanpark met Planet Coaster: Premium Edition! Deze collectie bevat de veelgeprezen basisgame plus zeven spectaculaire DLC-pakketten die nog eens 35 attracties, 450+ nieuwe blauwdrukken en duizenden nieuwe decorstukken toevoegen. Voel de nostalgie met vintage attracties, ontwerp filmische stuntshows, creëer nieuwe griezelzones en nog veel meer... BEVAT Planet Coaster: Console Edition: verras, verruk en vermaak de menigte terwijl je jouw achtbaan-imperium uitbreidt. Magnifieke attracties-collectie: bevat negen nieuwe attracties, geïnspireerd door iconische kermis- en pretparkattracties uit de hele wereld. Klassieke attracties-collectie: negen nieuwe attracties en één variant, van torenhoge achtbanen tot elegante gondels. Wereldpretparkpakket: verbluffende thema's, geïnspireerd door tien beeldschone landen, plus twee nieuwe achtbanen en een nieuwe attractie. Avonturenpakket: mijnkarretjes-attracties, boottochtjes en andere toevoegingen in dit jungleavontuur. Studio's-pakket: breng de bioscoopervaring tot leven met spectaculaire stunts en Hollywood-decors. Vintage-pakket: ga terug in de tijd met weelderige Victoriaanse attracties en decors. Griezelpakket: stel de moed van je bezoekers op de proef met twee nieuwe attracties in het donker, griezelige omgevingen en een spookachtige mascotte.