Persephone
De complete editie van Persephone is nu beschikbaar! Meer dan 100 levels in 10 hoofdstukken. De volledige 3 verhalen van Persephone, Demeter en Hades en nog veel meer om te ontdekken! Persephone is een puzzelspel dat de volgende mogelijkheid bekijkt: wat als de dood niet het einde is, maar de sleutel om puzzels op te lossen? Waar, wanneer en hoe kies je dan om te sterven, om door te kunnen? Ontdek meer dan 100 puzzels in 10 verschillende omgevingen, elk met unieke mechanismes. Verplaats jezelf naar deze magische wereld, verrijkt met prachtige beelden en betoverende muziek.