Past Cure
Past Cure er en mørk psykologisk thriller, der udvisker grænserne mellem drømme og virkelighed. En intens, filmagtig, historiebaseret oplevelse, der udfordrer spilleren, der må bruge alle sine mentale evner for at overleve. Efter at have været udsat for tortur i flere år bor den tidligere elitesoldat Ian i et sikkert hus sammen med sin bror, hvor han kæmper med hukommelsestab og eftervirkningerne af de eksperimenter, han ufrivilligt har været udsat for. I et forsøg på at udnytte hjernens ukendte evner har hans kidnappere efterladt ham rædselsslagen med tilbagevendende mareridt, syn og ustabile kræfter såsom tidsmanipulation og telekinese. Ian, der er drevet af hævntørst og et desperat behov for at kende sandheden, begiver sig af sted sammen med sin bror på en nervepirrende jagt på mesterhjernerne bag sammensværgelsen. Han håber, at han kan finde ud af præcist, hvad hans fjender har gjort ved ham og hvorfor? Ian dykker ned i en kriminel underverden for at følge sin eneste ledetråd, og han bliver tvunget til at bruge sine mentale kræfter i stadig højere grad for at overleve. Men for hver gang går der lidt af hans virkelighedsopfattelse tabt, og det viser, at en endnu mørkere kraft er på spil. Gameplay-indhold - En historiebaseret overnaturlig thriller Past Cure er en filmagtig historiebaseret oplevelse, hvor spilleren følger en knækket mands kamp i hans søgen efter de manglende stykker af sin hukommelse. Med intense filmsekvenser og fascinerende historieelementer på alle niveauer optrævler spillerne en historie, hvor sandheden først afsløres til allersidst. - Action kontra stealth Vær modig og angrib dine fjender med tidsforskydende våbenkampe og brutale kæbeknusende combos. Eller vælg stealth-tilgangen, hvor du med undvigelsestaktik og snu stealth-nedkæmpninger kan overliste dine fjender lydløst. Vælg den rigtige tilgang i hver enkel situation, da der er både fordele og ulemper ved hver spillestil. - Hjernevridende evner Slip Ians oplåste hjerneevner løs mod de selv samme, der låste dem op. For at spillerne virkelig skal kunne mestre Past Cure-oplevelsen, skal de anvende tidsmanipulation og astral projicering for at komme et skridt foran modstanderne og overvinde forhindringer. - Drømme kontra virkelighed Ians hjerne er splittet mellem den barske virkelighed og den frygt, som hans mareridtsagtige drømme fremkalder. I Past Cure mødes kontrasterne i form af kold og brutal kamp på den virkelige verdens planer til det mere opgaveløsende og overlevelsesgameplay i de abstrakte drømmeverdener.