Pacific Drive: Whispers Edition
De Whispers Edition van 'Pacific Drive' bevat de basisgame en de nieuwe uitbreiding 'Whispers in the Woods'. Tijdens je tocht door de Olympic Exclusion Zone kom je in aanraking met een angstaanjagende groep fanatici die geobsedeerd is door anomalieën. Pacific Drive is een first-person survivalgame waarin je auto je enige vriend is. Navigeer door een surreële versie van het Pacifische noordwesten en overleef bovennatuurlijke gevaren terwijl je steeds dieper de Olympic Exclusion Zone in trekt. Elke excursie in de wildernis brengt unieke en vreemde uitdagingen met zich mee. Je kunt je auto repareren en upgraden in een verlaten garage die dienstdoet als je thuisbasis. Verzamel waardevolle spullen en onderzoek wat er is blijven liggen in de Zone; ontrafel een vergeten mysterie en leer alles wat je moet weten om te overleven in deze onvoorspelbare, vijandelijke omgeving. Whispers in the Woods is een gloednieuw verhaal voor jou en je geliefde stationwagon. De uitbreiding is na de eerste paar uur van de game al speelbaar, zodat je algauw kunt afreizen naar een nieuw, mysterieus gebied in de bossen van de Olympic Exclusion Zone. In het woud, vol gevaren en geheimen, stuit je op vreemde symbolen en beeltenissen en kun je artefacten vinden, met stuk voor stuk bizarre en onverklaarbare nieuwe effecten.