Orbital Bullet
Een razendsnelle 360° actie-platformer met rogue-lite elementen TRIGGERFINGER LICKIN' GOOD ROGUE-LITE ACTIE - 360° hard-boiled gunplay: Projectielen bewegen in een patroon van 360 graden en zorgen voor een nieuw, ongeëvenaard gevoel bij het schieten. - "Nog één keertje": Procedureel gegenereerde planeten, gemene vijanden, stoere eindbazen, een gevarieerd wapenarsenaal en spelveranderende upgrades staan garant voor verslavende gameplay. - Maak de meest bevredigende gebogen lange-afstands schoten die je ooit gedaan hebt of knal en vernietig vijanden met een lading van je hyper-shotgun. Of ben je meer een raketwerper-type? - Snelle, nietsontziende pixel-actie: elke dood is blijvend, maar laten we eerlijk zijn, doodgaan hoort bij het plezier. EEN LEVENSGEVAARLIJK PROGRESSIESYSTEEM - Heb je het moeilijk om vooruitgang te boeken? Geen zorgen, we zijn er voor je! Na elke dood kun je Nanobytes uitgeven om permanente upgrades en vaardigheden te ontvangen. - Wat dacht je van een grotere medi-rugzak of extra schild om het wat langer uit te houden? - Of activeer het combosysteem, om het tempo van het spel enorm op te voeren en bepaalde vermenigvuldigers op valuta en EXP te ontvangen. - Bevalt je startwapen je niet? Speel meteen bij het begin een nieuwe krachtigere vrij en neem je wraak. ONBEPERKT FRAG-TASTISCHE HERSPEELBAARHEID - Bouw je eigen aangepaste vaardigheidsboom met onze dynamische vaardigheidsbomen! Neem slimme beslissingen om vaardigheden te versterken en nieuwe krachtpieken te bereiken, terwijl de boom elke keer dat je speelt verandert. - "We hebben geweren nodig, veel geweren". Ontgrendel, vind of koop meer dan 42 verschillende wapens, wapenupgrades en diverse krachtverhogende extraatjes die je manier van spelen zullen veranderen. - Ontgrendel vier verschillende klassen waaruit je kunt kiezen, zoals de zwaarbewapende Ingenieur of de vurige Hellion, elk met een andere vaardigheidsboom. - Ben je iemand die geniet van een portie goede oude pijn? Mooi, want we hebben een streak-systeem dat het spel aanzienlijk moeilijker maakt (gekoppeld aan een paar andere verrassingen) met elke voltooide run, tot je streak eindigt. Maar maak je geen zorgen, je zult genoeg kansen krijgen om te sterven. EEN SCHITTERENDE SOUNDTRACK - Orbital Bullet heeft een beukende elektronische soundtrack, gecomponeerd door Juha Korpelainen & Niilo Takalainen. Als je veel sterft, kun je in elk geval naar een paar lekkere deuntjes luisteren.